Monday, July 27, 2009

~Last moment as Exam. Secretariat~

Exam sem mei br jer abis sabtu lepas...n tu tandanya hari terakhir aku bertugas sebagai exam secretariat..huhu..mcm sedih..tp ader skit hepi huwaaaa tp yang pasti memory in secretariat a.k.a BS xakn aku lupakan..cewaahhhh..hehe seronok kenal ramai org..tp aku rase batch aku mmg bez n gler2..hehe betol ker????btol3..papepon thanx to all sbb give a good cooperation hehe...sayang nak tgglkan this secretariat tp xpelah..huhuhu enough for 3 semester..hikhik...ape yang aku bleh kata.. 'Secretariat mmg Bez' ^_~ satu jer x bez sbb x amik gambo ramai2 cam sem lepas..huhuhuhu..azrul x bawak kamera..hahaaa org len pon x bawak gak..hahaa tp k.shida bawak tp maner gambonyer???..so to all my frens, semoga bertemu kembali !

No comments:

Post a Comment