Thursday, December 3, 2009

~Suatu Kebencian~

biasanya sifat ni antara manusia dgn manusia..maybe haiwan pon ader la kot hehe tp yang pasti aku manusia so sifat ni aku tujukan pada manusia..erm aku SUNGGUH BENCI pada org yang hipokrit, org yang tunjuk hebat mcm ader extraordinary power sgt2, org yg salah gune kuasa untuk kepentingn sendiri,org yang ske ckp blakang..hishkkk dapat tangkap org cam gini mau aku campak masuk lombong biar kne mkn anaconda ;pp aku pelik laa lagi2 yang bese ske buat gini kaum aku..aku malu sgt tp nama pon manusia x lepas dr buat kesilapan..yang kaum adam plak licik sgt..erm macm2..adoiiii...act aku dah berhadapan dgn org2 yang mcm tu n mybie pon sama...huhu pelik sungguh kami x penah kacau hidup org..KENAPA org ske kacau hidup kami..kami x penah pon nak amik tau sgt hal org..sket2 adalah tp x la smpai nak heboh satu dunia..tp org sibuk nak amik tau hal kami..popular kot.. ;p haha tp sakit hati..tp tu laa mulut tempayan dapat ditutup mulut manusia x dapat tutup...skang ni aku cian ngn mybie..Allah btol2 uji kesabaran die..aku doakan hope mybie sentiasa sabar n tabah hadapi dugaan Allah..sesungguhnya Allah bersama org yang sabar.. n mesti ader hikmah disebalik semua ni..Allh tu kan penyayang..DIA x akan bg dugaan yang manusia xdapat tanggung..to mybie..i'm always be with u...kita sama2 hadapi susah senang hidup ni..insyaAllah..continue later......

No comments:

Post a Comment