Wednesday, August 5, 2009

~grab the opportunity~

teringat mase g kursus kawen bulan lepas..ader sorang ustaz ni @ imam ni muda lagi..die bg satu doa..doa untuk memudahkan segala urusan..alhamdulillah aku cuba amalkan skang..hehe n aku rase aku nampak hikmahnyer dari amaln doa tersebut mcm ustaz tu kata..alhamdulillah sepanjang dia amalkan doa tu..Allah permudahkan urusannya..wallahalam..so dr story tu, then tbe2 dtg satu peluang untuk aku buat sesuatu yang datangkan keuntungan...at the first time aku mmg malas n pk..tp maybe Allah nak mudahkan n bg aku kekuatan n semangat untuk buat..so aku buat dgn bantuan bakal abg ipar aku..TQ soo much to introduced that thing..now..aku cuba nak buat yang da best mcm org lain..insyaAllah..dgn niat aku n semangat aku..mudah2han Allahpermudahkan urusan aku..yang penting niat kne laa btol..hehe orait..nnti sambung citer lagi.. ^_^

No comments:

Post a Comment