Tuesday, April 17, 2012

~my new life as a mom..~

Finally....after 9 months waiting..the time is coming...tepat jam 3.30pm on 11 feb 2012 aku selamat melahirkan baby gurl yang aku beri nama NUR MYA MEDINA BT ADZHAN >> normal;vacuum...alhamdulillah baby kami sihat dan sempurna..thanx Allah atas segala nikmat & rezki dariMu...she's very cute n rambutnya sgt lebat mcm ayah dia...mmg anak ayah btol..ayah pon after mya deliver dah x pkai tongkat nak berjalan...he's very strong n tabah demi anak dia..thanx bie..luv u so much...n now aku dah jd ibu..hehe sgt seronok eventhough sometime stress n penat n mya xmo direct BF..aku kene kuat demi mya..selagi aku mampu untuk bg mya susu badan, aku akan bagi..mudah2han Allah bantu aku...n now da start keje..miss her soooo much...to mya n bie..thanx a lot ;)

No comments:

Post a Comment