Monday, April 30, 2012

~tentang rasa~

ni adala title lagu by astrid ~ tentang rasa..lagu ni mmg best..penah dgr gak lagu2 astrid..kira ni lagu kedua astrid yang aku ske..very like...rupanya lagu ni OST vanila coklat..drama kat tv3 yang aku mmg folow smp tamat..hikhikhik..ni lirik die..aku ni kira jiwang sket klu aku hayati lirik die..huhuhu..

Aku tersesat menuju hatimu
Beri aku jalan yang indah
Izinkanku lepas penatku
Tuk sejenak lelap di bahumu
*courtesy of LirikLaguIndonesia.Net 
Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Semoga cinta kita kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya
Tentang cinta yang datang perlahan
Membuatku takut kehilangan
Kau titipkan cahaya terang
Tak padam didera goda dan masa

Dapatkah selamanya kita bersama
Menyatukan perasaan kau dan aku
Dapatkah selamanya kekal abadi
Sesampainya akhir nanti selamanya

oklah..continue later...
p/s: still dmm n selsema..huhu sakit kepala ;(

No comments:

Post a Comment