Monday, October 20, 2014

Family Activity# Agrotek Garden Resort

Assalamualaikum

Hye

today dah sihat sikit banding mggu lepas...sakit kepala yang amat sgttttt..huhuhu mcm nak pocah kepala den..huhu just sesekali sakit gak la..ni semua selsema punya pasal...start selsema nih masa raya haji arituh..smp laaa ni x baik2 huhu..kene kuat haha cepat p yee selsema..xlarat daaahhh..

ok stop about sakit2 ni x mo citer nnti makin sakit ;p

actually activity kat agrotek ni dah lama dah..baru je nak update...yolahhh aku ni susah nk p jalan2 lebih 2 hari apatah lg bermalam sbb kekangan masa n keje hb yang keje shift..so klu nak p jalan2 plus bermalam kene plan awal2..sama la cam klu nak balik kg kene plan sebulan awal huhu..

fam day faculty tahun ni wat kat agrotek resort...tahun lepas yang kat PD aku x p..so tahun ni nak gak r join huhu tu yang gtau hb 3 bulan awal..so that die bleh plan cuti awal...so finally dapatlah aku bawak hb n anak2 p fam day heeeee

Agrotek Garden Resort ni kat hulu langat...kawasan ni mcm terpencil gak la..tp upenyer kat kawasan situ ada byk lg resort...so sape2 yg ske activity lasak like jungle trekking ka..apa ka leh la mai cni...before g sini google byk kali gak r..tgk kawasan hahhaaa..yola nak tau sesuai ke x kawasan tuh lg2 nak bawak budak kecik kannnnnn...tgk2 ok so terus confirm nak g kat ajk fam day..

on that day..sabtu pg..kami bertolak..aku p sendiri so map dah siap2 print out..yelaaa aku ni bab jalan mmg fail..kang xder map mau gadoh tgh jalan ;( xmooooo itu terjadi..nnti mood ilang nak holiday..kuikuikui...tup2 ada map pon sesat gakkkkk huhuhu ikut instinct aku lalu jalan nk p hukm tu je sng..hb aku plak smp masuk ampang semua..haaaa kan da sesatttt...last2 tanyer org boleh gak lalu dr ampang nk p sana tp jauh sket la...so sepatutnya kul1 dah smp da tgk2 smp kul2.30..nsb bek reg kul3..so smp2 terus mkn n main indoor game...




si kecik tuh klu nampak makanan haaaa laju je tgn diaaa..kakak jenis x heran..yg die heran nk terjun sungai jeeee btol2 sebelah die tuu...yg tu ibu suh mkn dulu tu yg duduk diam tuh...hehehe tp duduk pon x senang dah..huhu..activity ptg tu hb aku main tutup botol n aku just jg kecik n tgk kakk masuk pertandingan mewarna...haaaa tunjuk skill tp kaler ayam warna merah..huwaaaaaa...xpelah nakkk asalkan pandai mewarna






mlm dinner n aku dapat 2 hadiah..satu cabutan bertuah n satu lg hadiah saguhati mya mewarna hahaaa..haaa yang bestnyer smp je bilik resort aku ader gtau hb aku..ni klu ada kettle best ni sbb mne nak dapat airpanas huhuu tup2 dapat hadiah cabutan bertuah menatang tuh..haihhh dgr rintihan hati ni kot..hehehee alhamdulillah bleh gne kat umah... Ahad kami balik..x singgah mane2 pon sbb dah penat melayan mya n lisa mandi sungai...alhamdulillah semuanya berjalan lancar ;)

mya n lisa pon hepy sgt smp mya tertinggal pelampung die..huhuhu besttt

ok cukup citer hari ni...cont later




No comments:

Post a Comment