Wednesday, April 14, 2010

m.a.s.a.k & r.u.m.a.h

alhamdulillah..semalam ok kot masak tp beselah byk gak komen ler dr pakar2..huhu but its ok im still learning rite??xpelah nak kata ape katalah..huwaaa aku paling rase trcabar klu org ckp aku x pandai m.a.s.a.k..huhu act klu x pandai masak tuh langsung x reti pape..nak masak nasi x pandai nak masak air xpandai..tu br bole ckp x pandai masak..hmm lain org lain pendapat..but in my situation..i dun care..selagi aku bole masak ape yang aku tahu, aku masak..biarlahhhh...hehe hari ni kira bebel sendiri lagi..erm beselah klu rase x puas hati..bebel sorang2 pastu br puas..kira motivasi diri la konon..hehe erm akhirnya lega sket..bie!!! i need ur support!! erm yang penting myhubby support me..erm tu belom bab umah lagi..waaaaaaaaaaa..we need time to settle all this thing!!so please do not bother!! we know ape yang perlu dibuat..so let us do it!! huhu kekadang tensen tp malas nak ambik kisah..like 1nationsemcee's song APE AKU KISAH !! haha so fren..be prepared bila nak berumahtangga ni yer!!

No comments:

Post a Comment