Monday, April 12, 2010

~new status & new responsibilities~

lamanya x sentuh blog nih..rindu sgt2..so arini sempat nak bukak n update..erm guess what???aku skang dah jd isteri org..really??erm really beb..hehe actually gembira sgt2 sbb eventhough my wed postponed but my akadnikah still go on..alhamdulillah..with skali lafaz..officially we are husband & wife..Alhamdulillah sgt2..aku bersyukur kerana Allah bg aku n mybie merasai semua nikmat ni..erm so now my responsibilities pon dah semakin berat..but insyaAllah Allah will help me ^_^ erm almost 2 month kami hidup as h&w..erm actually byk sgt dugaannyer..lagi2 sbb myhubby x recover lagi pas accident aritu...coz his 'aerial' x cabut lagi..kebelakangn ni bengkak..erm risau sgt2..aku ker yang x pandai jaga die..but actually aku jaga makan die..xtaulah..hope xder apa2..insyaAllah..lain hal..erm byk sgt..but secret..beselah hidup rumahtangga ni..ada manis, ada pahit..tp aku mohon hope Allah beri kami kebahagiaan hingga akhir hayat..amin..anything happened mesti ade hikmahnyer..erm today my parents in law dtg umah..aduiiii ape nak masak nih..huhu..dah ler aku ni kureng sket bab masak..erm bantai laa..asalkan aku masak dgn ikhlas hahaaa..ook cont later..


opss ni gam
ba nikah me n my hubby


No comments:

Post a Comment