Monday, April 26, 2010

~today's story~

hari minggu balik kampung perak..erm x byk aktiviti coz mybie bawak kete ;p..huhu xdapat nak meronggeng ngn mak mertua n adik ipar aku..huwaaaa...erm mlm td br balik sampai umah kul 11..huhu x drive tp penat..sian kat mybie..aku nak drive die xbg..erm balik umah kemas2 semua terus tdo..mybie kata g masuk tdo dlu nnti bie susul kemudian..erm klu mybie aku ckp camtu..kul 8 pg ler br die masuk tdo ;p..knal sgt ayat mybie..aku pon tdo..sampai pg..erm mmg sah mybie x tdo..ape2 yang dikerjakan..aku tgk bilik stor dah bertukar rupa..die ubah bilik tu jd bilik baca komik die yang satu kotak tuh ngn bilik smoking skali..cewahhhhh umah aku ader tmpt khas smoking..huhu mybie punyer keje..erm die ckp pasni nak bli kipas la..bg sejuk sket..erm aku iyakan ajer..^_~ hehe..pastu die dah siap basuh bj, jemur kain, siapkan breakfast lagi..waaaaaaaaaaa terharu aku...sejuk sket hati aku..asal nak marah sbb die x tdo..tp xjd..huhu..erm confirm nnti die tdo sampai ptg..huhu..alhamdulillah..mybie ringn tangan tlg aku..thanx Allah..mudah2han sampai bila2..amiinn..tu jer story arini..hehe

No comments:

Post a Comment